MARIA ROSA MARCH

Creadora i Sanadora de BISE - Base Integradora de la Sanació Energètica-.
Sanadora-Healer de la Biopsicoenergètica (BPE) del Professor Livio Vinardi.
Terapeuta de Flors de Bach,  Astroenergètica,  Quiroenergètica,  Biorritmologia, Biomagnètica, Gemoteràpia,  Numerologia ,  Geopatia . Tarot Terapèutic i consultora energètica, personal i espiritual.
Acreditada per IBUNA (International Biopsycoenergétics University of North America).
Fundadora d' AMANTRA ASSOCIACIÓ.
Des de l'any 1978, s'inicia al món de les teràpies alternatives, de creixement personal i autoajuda. Als anys 90, comença una ttasca de suport a persones de la tercera edat, pacients amb trastorns psicològics i psiquiàtrics i acompanya a malalts terminals. Durant aquest temps, també desenvolupa la Telepatia i la sanació a distància.
L'any 98 supera un tumor cerebral. Durant la recuperació, viatja a Egipte on experimenta una completa transformació que modifica la seva visió de la vida i augmenta les seves capacitats innates de clarividència, canalització i sanació.
Després d'aquesta transmutació, l'any 2001 coneix al professor i fundador de la Biopsicoenergètica (BPE) Dr. Livio Vinardi, amb qui completa els estudis superiors d'aquesta disciplina a Necochea (Argentina). L'any 2006 funda l'Institut-Associació Amantra, seu a Espanya de la Biopsicoenergètica, sent l'única terapeuta a l'estat espanyol que es dedica a difondre i practicar aquesta tècnica en consultes individuals i en grup.
Amb la pràctica de la Biopsicoenergética veu augmentada la seva capacitat de sanació energètica, i acaba fusionant aquesta tècnica amb tots els seus coneixements adquirits, creant BISE - Base Integradora de la Sanació Energètica - (segons la BPE) , una nova disciplina personal i única al món.
Actualment realitza teràpies i consultes i imparteix cursos i conferències de BISE per Espanya.

DESTACADOS 2019
Conferencia BISE