MEDITACIÓ DE TRANSMISSIÓ
És una meditació de servei *grupal simple i eficaç, que produeix importants resultats al món i estimula l'evolució personal dels quals la practiquen.
És una aplicació dels ensenyaments de Maitreya | La Gran Invocación | Share Internacional (revista)
Tots el dimarts i dijous de 20h a 21,30h al C/Bailén 207. Pral 1a de Barcelona. Gratuït!

TALLER BISE
Curs d'introducció a la Base Integradora de la Sanació Energètica, per aprendre la tècnica, els fonaments, com harmonitzar els camps energètics de l'ésser humà, la pràctica de l'acte-sanació, a més de la defensa i protecció del camp àuric. (més informació)

TALLER D'ESPELMES
El foc és la primera llum que els humans vam poder produir a voluntat. Des de l'antiguitat el foc ha estat referent per manifestar amb la seva llum canvis energètics al món subtil de la naturalesa. A través d'ell, neixen les espelmes com a instrument per ser vehicles d'aquestes energies, exercint la mateixa fi.
En aquest taller coneixerem, els orígens, els colors, les manifestacions i el servei de les espelmes, un món viu en la nostra societat i actualitat.

CURS DE GEMOTERÀPIA
El nostre cos està format per tots els minerals de la Terra. Així doncs, un desequilibri de qualsevol mineral produeix malestars, bloquejos, fins i tot malalties en el nostre organisme. La Gemoteràpia ens ensenya a reposar, conèixer i sanar amb els minerals, cristalls o gemmes, el nostre cos físic, emocional i mental. Les gemmes són les energies més subtils que existeixen en la naturalesa.

DESTACADOS 2019
Fira Magic Int.