MARIA ROSA MARCH
Fundadora de Amantra Associació, Sanadora i Creadora de la tècnica-disciplina BISE (Base Integradora de la Sanació Energètica, Sanadora-Healer de la Biopsicoenergética del Professor Livio Vinardi (acreditada per IBUNA (International Biopsicoenergetics University of North America). Treballadora energètica de les Flors de Bach, Gemoteràpia, Biorritmología, biomagnètica, Astroenergética, Quiroenergética, Numerologia, Geopatia, Tarot Terapèutic, i Consultora d'orientació personal i espiritual (25 anys d'experiència). (més info)

ESTHER BADIA
Alumna de sisè curs de Jaume Feliu a Aromateràpia. Massatge Ayurvèdic i biomagnètic. Al • lèrgies aèries i alimentació. Reiki. Alumna del Prof Livio Vinardi de Biopsicoenergética i Healing.

MARIA JOSE MARTINEZ
Terapeuta de Reflexologia podal, Naturòpata, Healer de Biopsicoenergética i Healing. (Alumna del Prof Livio Vinardi)

DESTACADOS 2019
Fira Magic Int.